2022-10-21 09_42_31-Window 27

Tvorba a správa seznamů úkolů

Jednoduše si vytvoříte vlastní seznamy úkolů a přiřadíte k nim i zodpovědné kolegy. Ty se hodí perfektně třeba pro automatizaci onboardingu, či offboardingu. Možnosti využití jsou omezené pouze vaší kreativitou.

  • Možnost vkládání příloh a odkazů
  • Zadávání úkolů konkrétním uživatelům
  • Využití napříč firemními procesy
2022-10-21 09_42_31-Window 28

Jednoduchá správa a přehled

Seznamy úkolů spravujete v pohledech kanban, seznam a kalendář přesouváním úkolů (drag & drop) po specifických fázích daného procesu. Úkoly je možné komentovat, přikládat k nim soubory a označovat jejich stav splnění.

  • Kanban & kalendář
  • Komentáře a přílohy
  • Notifikace

Detail funkcionalit podle uživatelských rolí

Administrátoři
  • Nastavení, zda checklisty vytváří jen administrátoři nebo všichni
  • Vytváření checklistů
  • Spouštění checklistů
  • Správa, editace a mazání checklistů
  • Náhled na audit log checklistů
Manažeři týmů
  • Náhled na úkoly podřízených a jejich plnění 
Zaměstnanec
  • Náhled na moje úkoly
  • Posunutí úkolu do dalšího stavu
  • Dokončení úkolu
  • Vytvoření a spuštění checklistu (je-li to povoleno pro všechny)
  • Vložení přílohy (souboru) do checklistu
  • Příjem notifikací – uživateli je přiřazen úkol
  • Příjem notifikací – jiný uživatel dokončil můj úkol
  • Příjem notifikací – můj checklist je kompletně dokončený

Máte zájem o více informací o Sloneekovi?

Naši experti Václav, Adam, Richard a Sebastian vás s HR systémem Sloneek rádi seznámí a zodpoví všechny vaše otázky.

  • provedou vás funkcemi aplikace
  • zodpoví všechny vaše dotazy
  • připraví prezentaci i nabídku na míru
  • poskytnout špičkový onboarding
Group 1469-1
image 58
Group 1469
image 55

Nezávazná ukázka