Administrátoři
- Nastavení, zda checklisty vytváří jen administrátoři nebo všichni
- Vytváření checklistů
- Spouštění checklistů
- Správa, editace a mazání checklistů
- Náhled na audit log checklistů
Checklisty pomohou s automatizací opakujících se aktivit. Skvěle se hodí třeba pro automatizaci onboardingu, ale i dalších vnitrofiremních procesů. Automatizaci přizpůsobíte přesně interním potřebám i charakteru businessu.
Jednoduše si vytvoříte vlastní seznamy úkolů a přiřadíte k nim i zodpovědné kolegy. Ty se hodí perfektně třeba pro automatizaci onboardingu, či offboardingu. Možnosti využití jsou omezené pouze vaší kreativitou.
Seznamy úkolů spravujete v pohledech kanban, seznam a kalendář přesouváním úkolů (drag & drop) po specifických fázích daného procesu. Úkoly je možné komentovat, přikládat k nim soubory a označovat jejich stav splnění.
Naši experti Václav, Adam, Richard a Sebastian vás s HR systémem Sloneek rádi seznámí a zodpoví všechny vaše otázky.