ic_webinar
Přihlaste se na pravidelný webinář pro nové zákazníky
Na webináři Vás seznámíme s prvními kroky v aplikaci a dostane se také na Vaše otázky a odpovědi.
Přihlaste se na pravidelný webinář pro nové zákazníky Přihlásit
  • Evidence pracovní doby
  • Zavedení pořádku do administrativy
  • Evidence odpracované doby
  • Plánování směn a docházka
  • Pracovní výkazy
  • Onboarding
  • Evidence pracovních pomůcek
  • Podepisování dokumentů

Pracovní doba a absence

V neziskovkách nejčastěji vídáme pravidelné úvazky, které lze snadno ve Sloneekovi jednoduše definovat a mít tak v kombinaci s evidencí a schvalováním absencí okamžitě připravený výkaz pracovní doby jako nejdůležitější podklad pro mzdy.

Evidence pracovních pomůcek

Pořádek dělá přátele a při předávání a evidenci drahých pracovních pomůcek to platí dvojnásob. Sloneek umožňuje kompletní digitalizaci předávacích protokolů a evidenci drobného majetku. Přijetí pomůcky je potvrzeno digitálním podpisem příjemce, pověření správci majetku mají kompletní přehledy o tom, kdo má jakou pomůcku, jak je stará a v jakém se nachází stavu.

Time tracking

Pokud pracujete projektově a zapojujete do těchto svých projektů také externí lokální i mezinárodní spolupracovníky, můžete jejich odpracovaný čas vykazovat pomocí time trackingu, který je součástí modulu Aktivity. V tomto modulu lze také plánovat směny a vykazovat odpracovaný čas pomocí timesheetů. Za jednu cenu získáváte velmi dvojnásobně silný nástroj.

Podepisování dokumentů

Realita neziskového sektoru je často spojena s byrokracií. Rádi bychom přispěli k jejímu snížení modulem Dokumenty, který kromě compliance funkce umožňuje také podepisování dokumentů interními spolupracovníky i externími osobami, které nemají v aplikaci vytvořený účet.

Co o nás říkají naši zákazníci?

Přidejte se k více než 2.000 spokojených zákazníků

"Sloneek pro mě osobně byl přínosem v tom, že mi hodně zjednodušil práci ve chvíli kdy připravuji podklady ke mzdám. Využívám měsíční reporty docházky. V integrovaném kalendáři vidím souběh docházky a HO. Celkově Sloneek skvěle zapadá do celkové digitalizace naší školy."

Lucie Smetanová

HR manager | Montessori Andílek

"Sloneek se stal součástí týmu. Vidíme, kdo, kdy a co dělá, můžeme s ním snadno práci i plánovat."

Aleš KOZÁK

ředitel Insitutu pro památky a kulturu

"Sloneek nám zavedl do práce přehled a pořádek."

Lukáš Hejna

Ředitel fundraisingu Nadace Via

“Konečně máme všechny naše dokumenty v jedné online databázi! Na aplikaci nejvíce oceňuji, že je opravdu uživatelsky přívětivá, podpora pro zákazníky je opravdu mimořádná, vždy rychlá a vstřícná. Velmi mě těší, že většina funkcí je mi jasná, a pokud ne, je k dispozici chat a člověk připravený pomoci!“

Jitka Zmítková

Head of HR | Loono

“Díky Sloneekovi má každý v reálném čase přehled o pohybu a plánech kolegů. Systém je dostatečně flexibilní i pro evidenci práce stážistů a dobrovolníků, bez nichž se naše činnost neobejde.“

Pavla Gomba

Výkonná ředitelka | Český výbor pro UNICEF

“Sloneek nám pomohl velmi rychle zavést přehled a pořádek do HR administrativy naší velmi rychle rostoucí firmy. Když jsme si s něčím nevěděli rady, support tým Sloneeka ochotně a rychle pomohl. Oceňujeme i neustálé vylepšování aplikace, aby lépe a flexibilněji odpovídala na požadavky velmi dynamických změn, kterými u nás žijeme:)“

Josef Šachta

CEO & co-founder | Sharry

Potřebujete osobně projednat vhodnost nasazení ve vaší společnosti?

Jozef avatar
Jozef Pokrivčák , Customer Whisperer