Go to content Logo
  • Řešení
    • f

      Nábor

    • ic-management-10

      Onboarding

    • ic-time-5

      Vykazování práce

    • ic-operations-3

      Dovednosti a výkon

    • ic-management-6

      Spokojenost v práci

    • ic-operations-2

      Offboarding

    • mobile-phone-2642 1

      HR v telefonu

  • Funkce
    • ic-management-6 1

      Všechny funkcionality

    • ic-management-10

      Evidence pracovníků

    • ic-time-5

      Firemní docházka

    • ic-time-1

      Řízení absencí

    • ic-time-3

      Aktivity a time tracking

    • ic-operations-2

      Dokumenty a podepisování

    • ic-operations-3

      Pracovní pomůcky

    • ic-management-5

      Seznamy úkolů

    • love-svgrepo-com 3

      Plánování směn

    • love-svgrepo-com 2

      Holdingová struktura

  • Ceník
  • Reference
    • love-svgrepo-com 1

      Klientské reference

    • bb79629f975328643d7525a2a683c7e1 1

      Případové studie

    • megaphone-advertising-svgrepo-com 1

      Napsali o nás

  • O nás
    • ic-team

      Tým

    • ic-podcast

      Podcast

    • ic-blog

      Blog

    • Group

      Zdarma ke stažení

    • ic-contact

      Kontakty

  • Kontakt
Můj účet Můj účet
cs CS
  • en English
  • sk Slovensky
  • pl Polski
Vyzkoušet zdarma
  • Vyzkoušet zdarma
  • Můj účet
  • cs CS
    • en English
    • sk Slovensky
    • pl Polski

Napsali o nás

Kontakt pro média: frantisek.broz@fyi.cz

16265427_1210776262291804_181893585456200715_n

České firmy neumí udržet talenty. Nalákají na zlaté tele a přijdou o ně i s reputací

Boj o zákazníka. Hledání svého nového místa na trhu. Snaha zvyšovat efektivitu na všech frontách navzdory zvyšování nákladů. To vše čeká české firmy v následujících měsících.

Číst článek
CBHmX1X1_400x400

Nudné HR procesy robia zábavnými. Teraz získali milión eur a mieria do zahraničia

Slovensko-česká HR platforma Sloneek získala miliónovú investíciu na expanziu do Európy. Za projektom stojí Košičan Filip Lukáč, ktorý začal v 15 rokoch programovať a o štyri roky neskôr založil v rodnom meste firmu Hardsun. Tá má dnes zákazky po celom svete. Projekt Sloneek má podobne veľký potenciál.

Číst článek
tsavatar

HR systém Sloneek pomáhá sociálnímu podniku jednoduše utřídit všechny jeho úvazky

Před nedávnem do našeho katalogu přibyl chytrý nástroj pro HR agendu Sloneek. Umožňuje manažerům neziskovek zbavit se modrých papírových lístečků s žádostmi o dovolenou nebo pro tento účel nešikovných excelových tabulek.

Číst článek
1594908308777_360x360 1

HR trh se mění. Reaguje na to Sloneek, který získává investici 24 milionů na expanzi do Evropy

Oblast HR prochází radikální transformací. Vliv na to má nejen koronavirová krize a změny s ní spojené, ale zejména nově nastupující generace pracovníků. Ta má specifická očekávání na zaměstnavatele i svůj kariérní rozvoj.

Číst článek
1594908308777_360x360 1

Česko-slovenský startup získava miliónovú investíciu. Dokonale vyplnil dieru na trhu

Potreby súčasného HR trhu sú v mnohom odlišné, než to bolo pred niekoľkými rokmi. A práve na to reaguje firma Sloneek. Tento cloudový personálny systém pre malé a stredné firmy teraz navyše uzavrel seed investičné kolo vo výške 1 milióna eur.

Číst článek
1655126783722

Presto Ventures posílají desítky milionů česko-slovenskému startupu, který chce modernizovat nábor lidí

Pandemie koronaviru i nastupující generace pracovníků, kteří mají specifická očekávání od svých zaměstnavatelů i vlastních kariér. To všechno výrazně mění fungování personalistiky, na což reaguje česko-slovenský startup Sloneek.

Číst článek
CBHmX1X1_400x400

Štvali ho hry, tak začal ako 15-ročný programovať. Dnes má zákazky po celom svete

Rodičia sa báli, že z neho nič nebude, pretože trávil všetok voľný čas pri počítačových hrách. Vďaka tomu však Filip Lukáč už v 15 rokoch programoval a o štyri roky neskôr založil v rodných Košiciach biznis, ktorý má dnes zákazky po celom svete. Tento rok dosiahne jeho IT firma Hardsun tržby v hodnote milióna eur.

Číst článek
1655126783722

Československý startup Sloneek nabírá miliony od Vision Ventures.

Česko-slovenská čtveřice Václav Martin, Filip Lukáč, Peter Hložný a Milan Rataj měla ve svých začátcích touhu zrušit papírové žádanky o dovolenou a přinést tak trochu inovací do řízení dovolenkové agendy ve firmách.

Číst článek
1594908308777_360x360 1

Česi a Slováci prišli s riešením, ktoré môže ušetriť desaťtisíce eur

Väčšina úspešných firiem raz príde do bodu, kedy svojich zamestnancov už nezvláda spravovať „na papieri“ a potrebuje zaviesť HR systém. Namiesto neprehľadných tabuliek v Exceli však odporúčame online riešenia, ktoré po správnej implementácii dokážu šetriť čas aj peniaze.

Číst článek
16265427_1210776262291804_181893585456200715_n

Spustit HR systém ve firmě za pár dní není fikce. Jen musíte vědět, co očekáváte...

HR si stále hledá svoje místo na slunci. A zhluboka nadechuje. Tolik cenný čas personalistů se konečně začíná směřovat k lidem a ne k administrativě, kam postupem času v mnoha případech degradovalo.

Číst článek
16265427_1210776262291804_181893585456200715_n

Personalista nemá tlouct data do tabulek, ale věnovat se lidem

Společnost Sloneek Europe vyvinula stejnojmenný cloudový nástroj Sloneek, který zjednodušuje HR oddělením nadměrnou administrativní agendu. Jak je složité přejít z excelu na online systém?

Číst článek
assets-illustration-illustration-5
Zůstaňme v kontaktu
Aplikace
  • Integrace
  • Zabezpečení
  • API
  • Login
  • Produktové demo
Podpora
  • Knowledge base
  • Release log
  • Roadmapa
  • Kontaktovat podporu
O nás
  • Kontakt
  • Blog
  • Náš tým
  • Reference
  • Napsali o nás
Logo
Sloneek Europe s.r.o.
Táborská 8, 040 01 Košice
Slovenská republika
  • sales@sloneek.com
  • +420 608 661 387
facebook youtube linkedin audioboom
button-capterra
  • Obchodní podmínky a GDPR
Google Play App Store
Made with ♥ by Sloneek Europe
cs CS
  • en English
  • sk Slovensky
  • pl Polski

Dokončete registraci ZDARMA

CZ Czechia
Počet zaměstnanců
+420

Vytvořením účtu souhlasíte s Obchodními podmínkami

Výhody registrace

  • Bez nutnostni vkládat platební kartu
  • 14 dní ZDARMA a pak se můžete rozhodnout
  • 7 z 10 uživatelů se pro Sloneeka rozhodne
  • 30 minut a základní nastavení je hotové
  • Ověřené recenze s hodnocením 4.6 z 5

Sloneeka používají

  • 60af66ac34e8419add9aeb0c_Balikobot_cz_logo-lp
  • logo-loono-colour-01
  • 377664
  • Carvago-logo
  • logo
Capterra
Přečtěte si našich 13 hodnocení
Monika N.
2022-06-23
very useful HR tool! satisfied, definitely would recommend for middle sized company with no HR IS in place ☺for me it´s quite user friendly. I like that i have every HR information I need at once. in covid time testing we used sloneek for evidence of tests also and I really appreciated that they are listening our needs and still try to implement some of them into the system. ☹I struggled little bit at first with statistics - reports, still struggling some time with setting up some measures. But they have got really great support and the knowledge library to help me with above.
Přečtěte si více
Verified Reviewer
2021-10-17
Our experience with Sloneek We've been using the Absence module since January this year, our overall experience is very good. Sloneek team makes frequent updates/upgrades adding new features based on clients' inputs. Sloneek's customer service reacts promptly to our queries. ☺Sloneek is a very user friendly application. The data conversion went very smoothly and quickly. We were able to start using the Absence Module of Sloneek within few days. It is very intuitive, there was no need of training for the users. ☹Just a few features we find less practical, but overall no negative experience.
Přečtěte si více
Petra K.
2021-09-15
Useful software for small and middle size companies ☺I love the customer oriented approach of Sloneek team. The implementation of software is easy and support is extra friendly - anytime we need to improve or change anything, we always get fast and proactive answer. System is easy to use, no long trainigs for employees needed. Sloneek is my favourite supplier, I always feel as a client. ☹Few times we experienced small bugs... but they were always fixed fast.
Přečtěte si více
Silvie R.
2021-07-16
Sloneek is a modern HR system with a kind and reliable support team. Sloneek and us got along pretty nicely, and even though we sometimes get cofused and need to solve a problems that come along, we like it. ☺We can realistically see and evaluate the employee attendance, including their absences. We have achieved a uniform register of assigned work assets. Employees appreciate the organisational structure and basic data about their colleagues as well as the easy way to apply/approve absence time. ☹Once in a while, we come across bugs that get us confused.
Přečtěte si více
Petra H.
2021-07-15
Pros and cons of the system ☺We use Sloneek for tracking time off and other absences and it works perfectly for us. The application is online, intuitive and easy to use. Customer support is really fast. We are planning to implement additional modules soon. I would recommend this software to anyone looking for easy to implement and use software. ☹I find the software to provide us with all the features I would expect from such software so I dont see any cons of the software at the moment.
Přečtěte si více
Jiri V.
2021-07-15
User-friendly and easy to implement ☺It is super easy to implement with many special features that are "cool" add ons. The feature of administering vacations for all employees is amazing and helps to keep a track of what is going on with absences in the company. They offer great customer support ☹We miss implementation to Outlook and some of the features are hard to adjust to our needs as it is "one size fits all"
Přečtěte si více
Lukas S.
2021-07-11
Easy nad helpful Easy to use and quick problem solving. ☺Easy integration, users friendly, many features. Updates reacting to current company needs and problems. ☹When we start using Slonnek couple years ago there were frequent updates, so it was little bit confusing.
Přečtěte si více
Jitka Z.
2021-07-09
Review for Sloneek Finally we have all our document in one online database! ☺I personally do not have the experience with an integration into our processes but currently I appreciate the most about the software that it is really user friendly, support for customers is really extraordinary, always fast and helpful. I really enjoy that most of the features are clear to me and if not, there is a chat and person ready to help! ☹There is one small thing, I would appreciate if the capacity of the software for uploading new documents is bigger. (Documents with more pages cannot be uploaded and we have to make them smaller in another software which takes additional time.)
Přečtěte si více
Michaela N.
2021-06-25
Sloneek is a big help when it comes to HR management. Sloneek is fun. Being in HR, we always appreciate fast, structured and nice communication of Sloneek team. Our insights, comments and feedback on some functionalities are always accepted by Sloneek as a challenge or stimulus for improvement. Sloneek and us got along nicely, and even though we sometimes complain, we like it ☺We mostly appreciate the fact that this system puts together attendance, asset management and guidelines. Colleagues are able to see the org chart and other colleagues' contacts. System is user friendly and easy to navigate. ☹We like everything because we have the ability to use only the modules that we want. We pay for each module separately and that is a big advantage.
Přečtěte si více
Markéta K.
2021-06-08
Useful for mid-size business Overall I am happy with Sloneek product and the customer service, they respond to our queries quickly and are very willing to help. They are able to tailor features to our company needs and personalise their service. ☺Our employees find Sloneek intuitive and simple to use. The video and screen shot instructions are helpful. We use the attendance and absence recording feature and reports, which are most impactful in my job as HR specialist. We use the "on call" and "overtime" tracking feature from Sloneek in conjunction with other systems and although it took a some time to integrate with API, it now works really well and we are pleased with the system. ☹When I set up a new absence - such as an offsite team building course I have to approve each person's absence from the office and attendance to the course individually rather than being able to create a group and apply features (such as team leader approval) to this group. This is hard work if we have an event for the whole company - up to 100 employees!
Přečtěte si více
4,6 hodnocení na
Capterra

Kontaktujte nás