Sloneek pohání přední české firmy:

Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Carvago
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Carvago
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Carvago
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
overview_activities
Report aktivit

Zpracování mezd podle činností: Interní vs. externí fakturace

Získejte řehled o projektových hodinách a nákladech klientů, interních a fakturovaných nákladech. Sloneek zjednodušuje sledování nákladů i jejich vyúčtování.

  • Přehled o odpracovaných hodinách na aktivitách.
  • Sledování interních a externích nákladů.
  • Automatické zasílání měsíčních reportů.
  • Účetní mohou stahovat výkazy přímo.
summary_absences
Report absencí

Sledování a hlášení nepřítomnosti zaměstnanců pro přesnou fakturaci

  • Sledování a reporting absencí pro přesnou fakturaci
  • Předávejte zaměstnancům informace o stavu dovolených
  • Minimalizujte riziko nedodržení požadavků na dodržení docházky
working_hours
Pracovní doba

Definice pracovní doby podle pozice a typu práce

  • Různorodá pracovní prostředí: Ať už na hlavní pracovní poměr, na dálku nebo na smlouvu.
  • Monitoring reálně odpracovaných hodin
  • Integrace sledování času s nástroji, jako je Jira, což usnadňuje vytváření zpráv
salary_management
Management mezd

Zjednodušené nastavení platů pro Všechny profily zaměstnanců 

  • Flexibilní sazby: Snadné nastavení interních a externích sazeb pro zaměstnance s platem i hodinovou mzdou.
  • Správa a vykazování mezd, bonusů a srážek v systému.
  • Sjednocená mzdová agenda: Integrujte všechny mzdové procesy a omezte manuální chyby.
Jsme tu pro vás

Můžeme vám pomoci?

Naši experti zodpoví jakékoli otázky, provedou vás systémem Sloneek a pomůžou vám transformovat vaše HR na moderní all-in-one řešení.

  • Špičkový onboarding
  • Představení všech funkcionalit
  • Prezentace a nabídka vašemu HR na míru
  • Odpověď na jakékoli dotazy
Group 1469
image 70
image 69
image 55

Zanechte nám kontakt, 
ozveme se vám.

Často kladené otázky

Proč si vybrat Sloneek?

Náš software pro správu lidských zdrojů a mezd není jen dalším nástrojem, ale komplexním řešením, které rozumí složitostem hybridně řízených týmů. Integrací základních funkcí, eliminací manuálních chyb a poskytováním cenných informací zajišťujeme, že se majitelé firem mohou soustředit na růst, zatímco my se postaráme o složité personální a mzdové záležitosti.

Jaké jsou klíčové funkce?
  • Dynamické integrace: Hladká integrace s nástroji jako Jira, Google, Toggl, MS365, IceWarp, Slack a BI nástroji jako Power BI a Looker Studio.
  • Komplexní evidence zaměstnanců: Od profilů zaměstnanců až po řízení výkonnosti– udržujte jedinou platformu pro celý životní cyklus zaměstnance.
  • Řízení lidského kapitálu: Nejde jen o aplikaci pro mzdy, ale o komplexní systém řízení lidských zdrojů, který se zabývá všemi aspekty od sledování uchazečů až po zapojení zaměstnanců.
  • Automatizované podávání daňových přiznání: S naší funkcí automatického podávání daňových přiznání splníte všechny daňové předpisy bez ručních procesů.
Jak dlouho trvá implementace Sloneeku?

Obvykle to trvá několik týdnů. Uživatelé mohou být integrováni a aktivní do tří dnů.

Jak je to se zabezpečením dat?

Naše infrastruktura je podporována službou AWS (Amazon Web Services), která zajišťuje robustní ochranu proti úniku dat a 99% dostupnost služeb.

Existuje záloha našich dat?

Rozhodně! Denně provádíme zálohování, abychom se chránili před ztrátou nebo poškozením dat.

Jak Sloneek zajišťuje soukromí?

Plně dodržujeme nařízení GDPR a upřednostňujeme ochranu vašich dat.

Mohu si Sloneek vyzkoušet, než se k němu zavážu?

Ano! Nabízíme 14denní bezplatnou zkušební verzi, která umožňuje přístup ke všem funkcím. Navíc vám pomůžeme se zaváděním a počátečním nastavením.