Sloneek pohání přední české firmy:

Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Carvago
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Carvago
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Carvago
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
overview_activities
Report aktivit

Zpracování mezd podle činností: Interní vs. externí fakturace

Získejte řehled o projektových hodinách a nákladech klientů, interních a fakturovaných nákladech. Sloneek zjednodušuje sledování nákladů i jejich vyúčtování.

  • Přehled o odpracovaných hodinách na aktivitách.
  • Sledování interních a externích nákladů.
  • Automatické zasílání měsíčních reportů.
  • Účetní mohou stahovat výkazy přímo.
summary_absences
Report absencí

Sledování a hlášení nepřítomnosti zaměstnanců pro přesnou fakturaci

  • Sledování a reporting absencí pro přesnou fakturaci
  • Předávejte zaměstnancům informace o stavu dovolených
  • Minimalizujte riziko nedodržení požadavků na dodržení docházky
working_hours
Pracovní doba

Definice pracovní doby podle pozice a typu práce

  • Různorodá pracovní prostředí: Ať už na hlavní pracovní poměr, na dálku nebo na smlouvu.
  • Monitoring reálně odpracovaných hodin
  • Integrace sledování času s nástroji, jako je Jira, což usnadňuje vytváření zpráv
salary_management
Management mezd

Zjednodušené nastavení platů pro Všechny profily zaměstnanců 

  • Flexibilní sazby: Snadné nastavení interních a externích sazeb pro zaměstnance s platem i hodinovou mzdou.
  • Správa a vykazování mezd, bonusů a srážek v systému.
  • Sjednocená mzdová agenda: Integrujte všechny mzdové procesy a omezte manuální chyby.
Jsme tu pro vás

Můžeme vám pomoci?

Naši experti zodpoví jakékoli otázky, provedou vás systémem Sloneek a pomůžou vám transformovat vaše HR na moderní all-in-one řešení.

  • Špičkový onboarding
  • Představení všech funkcionalit
  • Prezentace a nabídka vašemu HR na míru
  • Odpověď na jakékoli dotazy
Group 1469-1
image 58
Group 1469
image 55

Zanechte nám kontakt, 
ozveme se vám.

Často kladené otázky

Proč si vybrat Sloneek?

Náš software pro správu lidských zdrojů a mezd není jen dalším nástrojem, ale komplexním řešením, které rozumí složitostem hybridně řízených týmů. Integrací základních funkcí, eliminací manuálních chyb a poskytováním cenných informací zajišťujeme, že se majitelé firem mohou soustředit na růst, zatímco my se postaráme o složité personální a mzdové záležitosti.

Jaké jsou klíčové funkce?
  • Dynamické integrace: Hladká integrace s nástroji jako Jira, Google, Toggl, MS365, IceWarp, Slack a BI nástroji jako Power BI a Looker Studio.
  • Komplexní evidence zaměstnanců: Od profilů zaměstnanců až po řízení výkonnosti– udržujte jedinou platformu pro celý životní cyklus zaměstnance.
  • Řízení lidského kapitálu: Nejde jen o aplikaci pro mzdy, ale o komplexní systém řízení lidských zdrojů, který se zabývá všemi aspekty od sledování uchazečů až po zapojení zaměstnanců.
  • Automatizované podávání daňových přiznání: S naší funkcí automatického podávání daňových přiznání splníte všechny daňové předpisy bez ručních procesů.
Jak dlouho trvá implementace Sloneeku?

Obvykle to trvá několik týdnů. Uživatelé mohou být integrováni a aktivní do tří dnů.

Jak je to se zabezpečením dat?

Naše infrastruktura je podporována službou AWS (Amazon Web Services), která zajišťuje robustní ochranu proti úniku dat a 99% dostupnost služeb.

Existuje záloha našich dat?

Rozhodně! Denně provádíme zálohování, abychom se chránili před ztrátou nebo poškozením dat.

Jak Sloneek zajišťuje soukromí?

Plně dodržujeme nařízení GDPR a upřednostňujeme ochranu vašich dat.

Mohu si Sloneek vyzkoušet, než se k němu zavážu?

Ano! Nabízíme 14denní bezplatnou zkušební verzi, která umožňuje přístup ke všem funkcím. Navíc vám pomůžeme se zaváděním a počátečním nastavením.