E-shopy a vývojáři
Mezi provozovateli e-commerce je Sloneek velmi populární, a to z dobrého důvodu. Poskytuje všechny funktionality, které malé a střední firmy provozující e-shopy v oblasti personalistiky potřebují. I my sami jsme weboví vývojáři, takže máme k e-commerce blízko nejen technologiemi, ale také mentalitou.
Velmi dobře víme, že firmy provozující e-commerce jsou neustále v pohybu. Potřebují řešení, která jsou rychle implementovatelná, aby vyřešila třeba i náhle vzniklou potřebu. Například, když je nutné reagovat na náhlou potřebu evidovat home-office, nebo získat rychle přehled o tom, kdo má jaké pracovní pomůcky.
Stejně tak podstatná je také flexibilita řešení, která nesmí ohrožovat použitelnost, ale současně umožňuje přizpůsobovat se neustále měnícímu se světu. A pomáhá raketově růst 🚀
Kdo je rád, že Sloneeka má?
Připravte se na všechny pracovní vztahy
- Budete si evidovat spolupracovníky s nejrůznějším typem pracovního úvazku – kmenové zaměstnance, externisty i ad-hoc pomocníky.
- Reporting Vám umožní dokonale segmentovat pohled pouze na vybrané typy vztahů a úvazků, což se Vám možná bude hodit, když budete připravovat reporting pro stát.
- Platíte pouze za aktivní uživatele, takže pokud zaměstnáváte sezónní pracovníky během Vašich špiček v prodejích, můžete již jednou zavedené uživatele jednoduše aktivovat, a po špičky opět deaktivovat. Jejich data Vám zůstanou.
Získejte přehled o dovolených
- Každý uživatel má přesně definované typy absencí, které může čerpat, i to, které absence podléhají schválení nadřízeného, nebo jaký má roční fond. V závislosti na nastavení se nevyčerpané fondy převádějí do dalšího roku.
- Většina našich menších zákazníků přešla z evidence absencí v Excelu. Pokud i Vy právě používáte pro evidenci dovolených sdílenou tabulku, pak přesně víte, jaká úskalí to přináší – absenci historie, nemožnost kontroly přístupu, posílání emailů v rámci schvalování, atd. Přesně tyhle a mnoho dalších problémů budete mít okamžitě vyřešeno.
Evidujte práci z kanceláře i home office
- Získáte plnou flexibilitu v tom, jak budete evidovat odpracovanou dobu Vašich lidí. Zatímco kmenoví zaměstnanci mohou svůj odpracovaný čas registrovat pomocí klasické, ale přeci jen moderní a digitální docházky, pro externisty bude vhodnější používat time tracking.
- Možná Vám bude stačit i jen obyčejná evidence pracovní doby, kterou získáte velmi přesně vyčíslenou na základě fondu pracovní doby každého zaměstnance, která bere zřetel na individuální nastavení pracovní doby, dny pracovního klidu i schválené absence.
Zaveďte si pořádek do pracovních pomůcek
- Pandemie mnoho firem naučila, jak obtížné je mít přehled v tom, jaký zaměstnanec má přidělenou jakou pomůcku, když třeba ztratíte přístup do kanceláře, ze které si všichni odnesli to, co potřebují ke své práci, do svých domácích kanceláří.
- Váš drobný majetek si naimportujete, a rozdělíte mezi Vaše kolegy. Přijetí každé pomůcky pak bude její příjemce muset v aplikaci potvrdit. Na příkladu tisíců pomůcek i velkých firem víme, že se to dá zvládnout velice rychle a efektivně.
Podepisujte firemní dokumenty digitálně
Ačkoliv některé pracovněprávní dokumenty je nutné i nadále tisknout, podepisovat a doručovat v papírové podobě, mnoho interních dokumentů můžete již nyní nechávat zaměstnance i externisty podepisovat elektronicky.
Co o nás říkají naši zákazníci?
Máte zájem o více informací o Sloneekovi?
Naši experti Václav, Adam, Richard a Sebastian vás s HR systémem Sloneek rádi seznámí a zodpoví všechny vaše otázky.
- provedou vás funkcemi aplikace
- zodpoví všechny vaše dotazy
- připraví prezentaci i nabídku na míru
- poskytnout špičkový onboarding