1655126783722-45×45
CZECHCRUNCH:
Presto Ventures posílají desítky milionů česko-slovenskému startupu, který chce modernizovat nábor lidí
CZECHCRUNCH: Číst článek
  • Pracujte s kmenovými zaměstnanci i externisty
  • Evidence a schvalování dovolených
  • Evidence práce v kanceláři, ve skladu i na homeoffice
  • Digitální podepisování dokumentů
  • Evidence pracovních pomůcek
  • Flexibilní reporting
  • Platíte pouze za aktivní uživatele
  • Integrace se Slackem a Jirou

Velmi dobře víme, že firmy provozující e-commerce jsou neustále v pohybu. Potřebují řešení, která jsou rychle implementovatelná, aby vyřešila třeba i náhle vzniklou potřebu. Například, když je nutné reagovat na náhlou potřebu evidovat home-office, nebo získat rychle přehled o tom, kdo má jaké pracovní pomůcky.

Stejně tak podstatná je také flexibilita řešení, která nesmí ohrožovat použitelnost, ale současně umožňuje přizpůsobovat se neustále měnícímu se světu. A pomáhá raketově růst 🚀

Kdo je rád, že Sloneeka má?

Feedo logo
logo-predeti
Balikobot_logo
Econea-logo
Hyperia logo

Připravte se na všechny pracovní vztahy

  • Budete si evidovat spolupracovníky s nejrůznějším typem pracovního úvazku – kmenové zaměstnance, externisty i ad-hoc pomocníky.
  • Reporting Vám umožní dokonale segmentovat pohled pouze na vybrané typy vztahů a úvazků, což se Vám možná bude hodit, když budete připravovat reporting pro stát. 
  • Platíte pouze za aktivní uživatele, takže pokud zaměstnáváte sezónní pracovníky během Vašich špiček v prodejích, můžete již jednou zavedené uživatele jednoduše aktivovat, a po špičky opět deaktivovat. Jejich data Vám zůstanou.

Získejte přehled o dovolených

  • Každý uživatel má přesně definované typy absencí, které může čerpat, i to, které absence podléhají schválení nadřízeného, nebo jaký má roční fond. V závislosti na nastavení se nevyčerpané fondy převádějí do dalšího roku.
  • Většina našich menších zákazníků přešla z evidence absencí v Excelu. Pokud i Vy právě používáte pro evidenci dovolených sdílenou tabulku, pak přesně víte, jaká úskalí to přináší – absenci historie, nemožnost kontroly přístupu, posílání emailů v rámci schvalování, atd. Přesně tyhle a mnoho dalších problémů budete mít okamžitě vyřešeno.

Evidujte práci z kanceláře i home office

  • Získáte plnou flexibilitu v tom, jak budete evidovat odpracovanou dobu Vašich lidí. Zatímco kmenoví zaměstnanci mohou svůj odpracovaný čas registrovat pomocí klasické, ale přeci jen moderní a digitální docházky, pro externisty bude vhodnější používat time tracking.
  • Možná Vám bude stačit i jen obyčejná evidence pracovní doby, kterou získáte velmi přesně vyčíslenou na základě fondu pracovní doby každého zaměstnance, která bere zřetel na individuální nastavení pracovní doby, dny pracovního klidu i schválené absence.

Zaveďte si pořádek do pracovních pomůcek

  • Pandemie mnoho firem naučila, jak obtížné je mít přehled v tom, jaký zaměstnanec má přidělenou jakou pomůcku, když třeba ztratíte přístup do kanceláře, ze které si všichni odnesli to, co potřebují ke své práci, do svých domácích kanceláří.
  • Váš drobný majetek si naimportujete, a rozdělíte mezi Vaše kolegy. Přijetí každé pomůcky pak bude její příjemce muset v aplikaci potvrdit. Na příkladu tisíců pomůcek i velkých firem víme, že se to dá zvládnout velice rychle a efektivně.

Podepisujte firemní dokumenty digitálně

Ačkoliv některé pracovněprávní dokumenty je nutné i nadále tisknout, podepisovat a doručovat v papírové podobě, mnoho interních dokumentů můžete již nyní nechávat zaměstnance i externisty podepisovat elektronicky.

Co o nás říkají naši zákazníci?

Martin Sauer photo
Christine_Yacoubova

"Sloneek nám usnadnil a zrychlil organizaci HR agendy. Máme perfektní evidenci absencí a docházky, v detailním přehledu máme i knihovnu pracovněprávních dokumentů. Velkou radost mám z toho, že máme pod kontrolou firemní majetek, který mají naši lidé u sebe doma."

MARTIN ŠAUER

CEO | Balikobot.cz

"Díky Sloneekovi jsme dokázali celou základní HR administrativu maximálně digitalizovat, zpřehlednit a především dostat pod kontrolu. Snížili jsme významně i množství času, které museli personální agendě věnovat naši zaměstnanci. Z nepřehledných tabulek s množstvím chyb máme rychlý a bezpečný systém.“

CHRISTINE YACOUBOVÁ

HR manager | AGS 92

Zajímá vás více informací o Sloneekovi?

Seznamte se se Sloneekem! Naši experti Milan, Václav, Stana a Sebastian vás provedou našim řešením a zodpoví veškeré vaše dotazy.

  • provedou vás funkcemi aplikace
  • zodpoví všechny vaše dotazy
  • připraví prezentaci i nabídku na míru
  • poskytnout špičkový onboarding
image 46
image 47
image 53
image 55
  • +420 608 661 387
  • Sloneek Europe s.r.o.
    Táborská 8, 040 01 Košice
    Slovakia

Proberme to