1655126783722-45×45
CZECHCRUNCH:
Presto Ventures posílají desítky milionů česko-slovenskému startupu, který chce modernizovat nábor lidí
CZECHCRUNCH: Číst článek

Hlavní výhody pro vaši firmu

Vlastníte nebo řídíte firmu a potřebujete zefektivnit řízení lidských zdrojů? Se službou Sloneek ušetříte nejen peníze, ale také spoustu papíru. A co je nejdůležitější: posunete své procesy na zcela novou úroveň.

Šetřete čas svých zaměstnanců při práci

Nechte své zaměstnance pracovat. Administrace, výkazy a zprávy jsou zpracovávány automatizovaným systémem.

Rozhodujte se na základě dat

Poznejte skutečný výkon svých zaměstnanců. To vám umožní přijímat kvalifikovaná strategická rozhodnutí.

Posilování důvěry a loajality zaměstnanců

Vytvořte transparentní a důvěryhodné pracovní prostředí. Sníží se tím fluktuace zaměstnanců.

TND_M298_09

Přehled funkcionalit

Jak vám Sloneek usnadňuje život?

  • Přehledné reporty
  • Správa pracovního vybavení
  • Přehled dovolených a absencí
  • Rychlé uvedení do provozu
  • Rozumná cena
illustration-10@2x

Vaše data jsou ve Sloneekovi v bezpečí

Ve Sloneekovi velmi dbáme na to, aby všechna uživatelská data byla uchovávána v souladu s nejmodernějšími bezpečnostními standardy. Používáme nejkvalitnější dostupnou cloudovou infrastrukturu od AWS (Amazon Web Services), která garantuje odolnost proti úniku dat a mimořádně vysokou dostupnost služeb.

ic-sso
Vysoká dostupnost

Kvalitní infrastruktura a kontinuální vývoj poskytují dostupnost aplikace i docházkového terminálu 99,999%.

ic-encrypt
Denní zálohy dat

Každý den zálohujeme všechna data proti ztrátě a poškození.

ic-firewall
Kompatibilita s GDPR

Aplikace i společnost je plně kompatibilní s GDPR.

Co o nás říkají naši zákazníci?

Přidejte se k více než 2.000 spokojených zákazníků

"Sloneek pro mě osobně byl přínosem v tom, že mi hodně zjednodušil práci ve chvíli kdy připravuji podklady ke mzdám. Využívám měsíční reporty docházky. V integrovaném kalendáři vidím souběh docházky a HO. Celkově Sloneek skvěle zapadá do celkové digitalizace naší školy."

Lucie Smetanová

HR manager | Montessori Andílek

"Sloneek se stal součástí týmu. Vidíme, kdo, kdy a co dělá, můžeme s ním snadno práci i plánovat."

Aleš KOZÁK

ředitel Insitutu pro památky a kulturu

"Sloneek nám zavedl do práce přehled a pořádek."

Lukáš Hejna

Ředitel fundraisingu Nadace Via

“Konečně máme všechny naše dokumenty v jedné online databázi! Na aplikaci nejvíce oceňuji, že je opravdu uživatelsky přívětivá, podpora pro zákazníky je opravdu mimořádná, vždy rychlá a vstřícná. Velmi mě těší, že většina funkcí je mi jasná, a pokud ne, je k dispozici chat a člověk připravený pomoci!“

Jitka Zmítková

Head of HR | Loono

“Díky Sloneekovi má každý v reálném čase přehled o pohybu a plánech kolegů. Systém je dostatečně flexibilní i pro evidenci práce stážistů a dobrovolníků, bez nichž se naše činnost neobejde.“

Pavla Gomba

Výkonná ředitelka | Český výbor pro UNICEF

“Sloneek nám pomohl velmi rychle zavést přehled a pořádek do HR administrativy naší velmi rychle rostoucí firmy. Když jsme si s něčím nevěděli rady, support tým Sloneeka ochotně a rychle pomohl. Oceňujeme i neustálé vylepšování aplikace, aby lépe a flexibilněji odpovídala na požadavky velmi dynamických změn, kterými u nás žijeme:)“

Josef Šachta

CEO & co-founder | Sharry

Zajímá vás více informací o Sloneekovi?

Seznamte se se Sloneekem! Naši experti Milan, Václav, Stana a Sebastian vás provedou našim řešením a zodpoví veškeré vaše dotazy.

  • provedou vás funkcemi aplikace
  • zodpoví všechny vaše dotazy
  • připraví prezentaci i nabídku na míru
  • poskytnout špičkový onboarding
image 46
image 47
image 53
image 55
  • +420 608 661 387
  • Sloneek Europe s.r.o.
    Táborská 8, 040 01 Košice
    Slovakia

Proberme to