Komunikace je alfou a omegou každého firemního úspěchu. To, jak se ve firmě komunikuje, ať už mezi týmy nebo zaměstnanci a vedením, ovlivňuje veškeré firemní procesy. Interní komunikace má vliv na spokojenost lidí, úspěšnost projektů i to, jak bude firma efektivní. Pokud není komunikace dobře procesně nastavená, těžko může firma zvládat změny a výzvy, kterými trh v poslední době rozhodně nešetří.
O to, jak ve firmě pracovat s interní komunikací, se podělili experti z oboru komunikace Milan Rataj a Ondřej Švrček.
Co se dozvíte:
Co je interní komunikace a proč se jí zabývat
Zajímavá data o interní komunikaci firem
Checklist, který vám pomůže zjistit, jak jste na tom s interkou vy
Jaké jsou největší chyby v interní komunikaci
Co je to SMART komunikace
Jak vám s interní komunikací mohou pomoc chytré nástroje
Stáhněte si e-book
Dokončete registraci zdarma
Výhody registrace
14 dní zdarma s přístupem ke všem funkcím
Bez potřeby vkládat platební kartu
15 minut a základní nastavení je hotové
Ověřené recenze s hodnocením 4.9 z 5
8 z 10 uživatelů se pro Sloneeka rozhodne
Sloneek používají
Správa souhlasu
Na našem webu používáme cookies ke zlepšení uživatelského zážitku a k anonymní analýze návštěvnosti. Používání cookies můžete nastavit ve svém prohlížeči nebo na našem webu. Více informací
Funkční
Vždy aktivní
echnické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely uskutečnění přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické ukládání nebo přístup je nezbytný pro vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webové stránce nebo více webových stránkách pro podobné marketingové účely.