Recruiting – jedna z nejnáročnějších disciplín, které stojí na bedrech HR. Hledání talentů vyžaduje dobré zadání, definovanou strategii, kreativní využití komunikačních kanálů, sehranou a profesionální komunikaci napříč firmou i dobře nastavená kritéria hodnocení.
Stáhněte si e-book
Faktorů, které mohou ovlivnit ne/úspěch celé akce, je tak mnoho. Když se tahle, pro firmu často klíčová záležitost nepovede, stojí to nemalé peníze. Náklady na nového zaměstnance se podle průzkumů pohybují totiž na troj až pětinásobku jeho platu.
Abyste se této situaci vyhnuli, připravili jsme pro vás několik tipů, které vám pomohou celý proces zvládnout s úspěchem.
9 rad nejen pro HRisty.
Vytvořte jasnou strategii náboru talentů
Věnujte se employer i brand buildingu
Než napíšete inzerát, ujasněte si, koho hledáte
Hledejte proaktivně a ve vodách cílové skupiny
Rozhodujte se na základě jasných kritérií
Pozor na předsudky a diskriminaci
Kvalitní komunikace s kandidátem nadevše
Zajistěte kontinuální proces – onboarding
Měřte. Používejte k rozhodování data o náboru
Dokončete registraci zdarma
Výhody registrace
14 dní zdarma s přístupem ke všem funkcím
Bez potřeby vkládat platební kartu
15 minut a základní nastavení je hotové
Ověřené recenze s hodnocením 4.9 z 5
8 z 10 uživatelů se pro Sloneeka rozhodne
Sloneek používají
Správa souhlasu
Na našem webu používáme cookies ke zlepšení uživatelského zážitku a k anonymní analýze návštěvnosti. Používání cookies můžete nastavit ve svém prohlížeči nebo na našem webu. Více informací
Funkční
Vždy aktivní
echnické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely uskutečnění přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické ukládání nebo přístup je nezbytný pro vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webové stránce nebo více webových stránkách pro podobné marketingové účely.