Záznamy zaměstnanců

Co jsou záznamy o zaměstnancích

Záznamy o zaměstnancích se skládají z informací uchovávaných o zaměstnancích organizace.

Zaměstnanecká administrativa je základem personální administrativy a personálního systému v organizaci. Není to jen o HR, je to také důležitý zdroj pro řízení a plánování lidí v organizaci. Zaměstnavatelé (firmy, podniky, organizace) potřebují uchovávat informace o svých zaměstnancích, aby splnili legislativní požadavky a efektivně řídili svou pracovní sílu. Základní informace o zaměstnancích jsou stanoveny vnitrostátním právem, obvykle v souladu s odvětvím zaměstnavatele (např. vysoce riziková pracoviště vyžadují širší rozsah informací o zaměstnancích).

Personální spis zaměstnance je základní dokument, který obsahuje základní kontaktní a osobní údaje, informace pro osobní rozvoj zaměstnance, pracovní smlouvu a další provozní informace nezbytné pro činnost organizace.

Záznam zaměstnanců je klíčový provozní záznam, protože obsahuje důležité informace týkající se zaměstnanců a jejich vztahu k organizaci. Je složitě propojena se mzdovým systémem, pro který je základem pro výpočet mezd (časové výkazy, docházka, dovolená atd.). Je také úzce propojena s ERP (Enterprise Resource Planning), protože mnoho různých zdrojů a firemních aktiv (majetek, projekty, pracovní nástroje, vybavení, rizika, procesy, oprávnění, pravomoci, odpovědnosti a další lidé v organizaci) je propojeno se zaměstnanci. .

Ve větších organizacích je nutné propojit evidenci zaměstnanců s organizační strukturou, což znamená umístit konkrétní lidi na konkrétní pracovní místa.

Jsme tu pro vás

Můžeme vám pomoci?

Naši experti zodpoví jakékoli otázky, provedou vás systémem Sloneek a pomůžou vám transformovat vaše HR na moderní all-in-one řešení.

  • Špičkový onboarding
  • Představení všech funkcionalit
  • Prezentace a nabídka vašemu HR na míru
  • Odpověď na jakékoli dotazy
Group 1469-1
image 58
Group 1469
image 55

Zanechte nám kontakt, 
ozveme se vám.