Pracovní smlouva je dohoda mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem, která definuje podmínky a podmínky pracovního vztahu. Smlouva může obsahovat informace o platových sazbách, pracovní době, pracovní náplni, dovolené, zdravotním a sociálním zabezpečení a dalších věcech souvisejících s pracovním vztahem.
Pracovní smlouva je obecně doporučována, aby se obě strany mohly dohodnout na podmínkách pracovního vztahu. Smlouva je někdy vyžadována zákonem jako podmínka zaměstnávání. Pracovní smlouva je obecně právně závazná a může mít za následek právní postihy nebo vymáhání, pokud je jedna ze stran nedodržuje.
Pracovní smlouva je obvykle vytvořena před zahájením práce nebo po jejím zahájení. Může být kdykoli revidována a aktualizována při změně podmínek pracovního vztahu. Pracovní smlouva může být také vypovězena nebo ukončena oboustrannou dohodou nebo na základě jednostranného rozhodnutí jedné ze stran.
Na našem webu používáme cookies ke zlepšení uživatelského zážitku a k anonymní analýze návštěvnosti. Používání cookies můžete nastavit ve svém prohlížeči nebo na našem webu. Více informací
Funkční
Vždy aktivní
echnické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely uskutečnění přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické ukládání nebo přístup je nezbytný pro vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webové stránce nebo více webových stránkách pro podobné marketingové účely.