Zobrazení a reporting příchodů a odchodů uživatele (zaměstnance / kontraktora)
Pohled každého uživatele na vlastní evidenci docházky
Zobrazení v Rychlém přehledu
V Rychlém přehledu aplikace jsou k dispozici 3 různé pohledy na příchody a odchody:
Dnes – informuje o právě dnes zaznamenaných hodinách. Pokud je zadán příchod, uvidíte spuštěný čas. V tomto boxu zároveň příchody a odchody zadáváte. Po kliknutí se dostanete k výběru událostí docházky, které můžete / máte zaznamenávat.
Měsíční přehled – informuje o zaznamenaných hodinách v aktuální kalendářním měsíci. Zároveň pro srovnání ukazuje informaci o zaznamenaných hodinách v předchozím kalendářním měsíci.
Přehled docházky po měsících – přehled zaznamenaných hodin za posledních 6 měsíců. Po najetí kurzorem na jednotlivé sloupce v grafu se vám zobrazí přesná hodnota zaznamenaného času.
Zobrazení v kalendáři
Tento pohled najdete v Kalendáře / Příchody a odchody. Zde máte přehled o jednotlivých zadaných událostech docházky. Po kliknutí na jakoukoliv událost se otevře dialogové okno, ve kterém můžete připsat poznámku, která bude editovatelná pouze vámi. Zároveň se tato poznámka propíše do reportu. K dispozici je i možnost zaslání komentáře / zprávy, která se váže k této konkrétní události. Po zapsání “@” se objeví seznam kolegů, které můžete ve zprávě označit. Jim bude pak doručena mailová notifikace s přepisem zprávy. V případě potřeby můžete vložit i soubor.
Zobrazení v reportech
Detailní přehled reportů příchodů a odchodů najdete zde .
Dokončete registraci zdarma
Výhody registrace
14 dní zdarma s přístupem ke všem funkcím
Bez potřeby vkládat platební kartu
15 minut a základní nastavení je hotové
Ověřené recenze s hodnocením 4.9 z 5
8 z 10 uživatelů se pro Sloneeka rozhodne
Sloneek používají
Správa souhlasu
Na našem webu používáme cookies ke zlepšení uživatelského zážitku a k anonymní analýze návštěvnosti. Používání cookies můžete nastavit ve svém prohlížeči nebo na našem webu. Více informací
Funkční
Vždy aktivní
echnické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely uskutečnění přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické ukládání nebo přístup je nezbytný pro vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webové stránce nebo více webových stránkách pro podobné marketingové účely.