Release log 3.4 (15. 8. 2022)

    Nejnovější aktualizace přináší významné změny v Evidenci uživatelů i zpřehlednění reportů. Projděte si všechny novinky níže.

    1) Dashboard

    • Upravili jsme přehled na ploše, aby uživatelsky lépe vyhovoval

    2) Checklisty

    • Vylepšili jsme checklisty, aby lépe vyhovovaly požadavkům pro onboarding nových kolegů
    • Oprava drobných chyb

    3) Evidence uživatelů

    • Přepracovali jsme celou složku uživatele, seskupili jsme logické celky do nových karet
    • V záložce Smlouvy a pracovní je rozšířené zpracování informací o mzdách a bonusech. Mzdu je možné nastavit na dobu neurčitou.
    • Přidali jsme Přehled nepřítomností a Přehled aktivit u konkrétního uživatele. 
    • Nastavení rozhraní slouží pro ovládání nastavení funkcionalit a pohledů pro jednotlivé uživatele
    • V záložce Osobní informace jsou doplněny dle vašich požadavků doplňující informace k Bankovním detailům

    Připravujeme

    • Zobrazení části uživatelského profilu i pro týmového manažera

    4) Absence

    • Umožněno zadávání událostí přesahující jeden kalendářní měsíc (např. Poslední týden v dubnu a první v květnu)

    5) Dokumenty

    • Přidali jsme přepnutí pohledu na ty dokumenty, které nejsou všemi stranami podepsané
    • Upravena logika podepisování a schvalování dokumentů:
      • Soukromé dokumenty – musí být vždy podepsány alespoň 1 uživatelem.
      • Smlouvy – musí být vždy podepsány alespoň 1 uživatelem.
      • Veřejné dokumenty – čtení musí vždy potvrdit alespoň 1 uživatel
    • Checkbox „Vyžadovat potvrzení o přečtení nejpozději“:
      • Pokud je zaškrtnuto políčko při vytváření nového dokumentu, má dokument lhůtu pro podpis/čtení.
      • Pokud není políčko zaškrtnuto, lze dokument kdykoli přečíst nebo podepsat.
    • Oprava drobných chyb

    Připravujeme

    • Hromadné mazání a hromadná archivace

    6) Reporty

    • Přidali jsme dashboard reportů pro rychlejší orientaci
    • Přidali jsme nový report Integrované aktivity sdružující pohled na čas odpracovaný / reportovaný v aktivitách se zohledněním absencí a pracovní doby 

    Připravujeme

    • Generování rozsáhlejších reportů na pozadí podobně, jako je to dnes u integrovaných reportů.

    7) Google login

    • Při každém přihlášení již není zapotřebí znovu udělovat práva pro zápis