Hybridní fungování týmů

LinkedIn cover – 70

V tomto e-booku se do tématu ponoříme hlouběji a podíváme se na data, která k hybridnímu stylu práce máme k dispozici, a na to, jaké přinášejí závěry.

Stáhněte si e-book

Práce na dálku je v posledních letech stále populárnější a s pandemií covidu-19 se stala novou normou. Samozřejmě tedy tam, kde na dálku pracovat lze. Mnoho společností se tomuto novému pracovnímu prostředí, kdy zaměstnanci pracují jak v kanceláři, tak z domova, snaží přizpůsobit a hledá model, který bude dávat ekonomicky, lidsky i kulturně smysl (všem). Nový normál, respektive hybridní model práce, má bezesporu celou řadu výhod, ale přináší také některé nové překážky, s nimiž si budeme muset poradit.

V tomto e-booku se do tématu ponoříme hlouběji a podíváme se na data, která k hybridnímu stylu práce máme k dispozici, a na to, jaké přinášejí závěry. Je na místě dodat, že full-remote styl práce tento e-book nemá kapacitu pokrýt a věnovat se mu proto nebude. Třeba příště. 🙂

Nejen českým byznysovým prostředím se nesou debaty, jak hybridní model správně nastavit a která forma je ta nejlepší. Zdali jsou to dva dny práce remote a tři dny v kanceláři, nebo naopak. A je lepší, aby to byly pondělí a pátek remote? Nebo raději úterý a čtvrtek, aby se to hezky střídalo? Nejupřímnější odpověď vzhledem k míře poznání pro tuto chvíli je, že spíše nevíme. Respektive, že samotná distribuce či poměr není ta nejpodstatnější otázka.