Spokojení klienti Sloneeka? Práce záchranářky Terky Noskové

Frame 840

Sloneek se představuje – Nr.4 Tereza Nosková

Terka pomáhá novým zákazníkům bezpečně vylézt z mnohdy složitého přechodu od papírů do digitálního světa. Praxe má jako nikdo jiný. Je skutečnou záchranářkou 🩸

Co tě přivedlo do Sloneeka?

Hledala jsem novou výzvu a chtěla více poznat svět IT. Nechtěla jsem ale žádný velký korporát, ve kterých jsem pracovala dříve, ale spíš menší firmu nebo startup, kde budu moci realizovat své zkušenosti a nápady. A tak jsem na Startupjobs našla Sloneeka.

Čím tě mezi nabídkami zaujal?

Líbilo se mi, jak měli graficky zpracovaný a zajímavě napsaný inzerát. A protože na mě působil opravdu dobře, zkusila jsem na něj odepsat. Ještě ten den mě kolegové ze Sloneeka kontaktovali. A na první společné schůzce mě pak Milan Rataj okamžitě přesvědčil.

Co máš jako Customer success manager na starosti?

Mám na starosti péči o naše největší klienty. Hraji klíčovou roli při získávání zákazníků a rozvíjení vztahů s již existujícími klienty. Řeším veškeré věci v rámci onboardingu, vzdělávání zákazníků a poskytování podpory. Monitoruji spokojenost zákazníků, sbírám od nich zpětnou vazbu a podnikám všechny kroky k tomu, abychom si je jako firma udrželi.

Co tě ve Sloneekovi baví a proč jsi zrovna tu a ne jinde?

Baví mě vytvářet naše nové oddělení. Nastavovat procesy a určovat, jak by měla péče o klienty fungovat napříč odděleními. Ve Sloneekovi jsem šest měsíců, ale cítím se, jako kdybych tu byla už mnohem déle. S kolegy máme skvělé vztahy a firma mi sedla jak osobně, tak pracovně.

Kromě možnosti ukázat své schopnosti mám kolem sebe napříč různými odděleními spoustu profíků, od kterých se mohu učit. Nikdo tu na žádné pozici není jen za zásluhy nebo z protekce (jak je to v některých případech u velkých firem), ale protože je prostě vážně dobrý a ví, co dělá.

Několik let jsi pracovala v Řecku. Liší se nějak české a řecké pracovní prostředí?

Řecko bylo ze všech zemí, kde jsem pracovala, moje nejdelší pracovní štace. Rozdíl je markantní. Zvlášť pokud pracujete v oblasti cestovního ruchu a letoviscích. V létě můžete na pracovní dobu od 9 do 5 zapomenout. Stejně tak na vztah zaměstnavatele a zaměstnance, jaký máme tady v České republice. Direktivní styl jednání potažmo křik na vaši osobu je zcela běžný, daná pracovní doba neexistuje a chyby se nepromíjejí. A nikomu to tam nepřijde zvláštní.

Máš opravdu bohaté pracovní zkušenosti. Pochlubíš se nějakým zajímavým pracovním zážitkem?

Kromě toho, že jsem v Americe při cestě za klientem zabloudila na parkoviště zaměstnanců do Pentagonu, odkud mě pak musela policie vyvést, asi nic nemám. Ale třeba v rámci minulé práce jsem pro jednoho vysoce postaveného představitele SAU sháněla pár pomeranianů (pozn. psí plemeno), které by si z Česka mohl dovézt na Arabský poloostrov spolu s několika chovnými holuby.

Každopádně člověk díky práci v zahraničí pozná různé kultury a naučí se, že s každým je třeba jednat trochu jinak. Pozná, jak lidé jinde myslí a fungují, a takové zkušenosti jsou k nezaplacení.

Co děláš ve svém volném čase? Slyšel jsem, že studuješ – máš vůbec nějaký volný čas?

Moc ne. 😊 Velkou část času mi zabírá právě studium zdravotnického záchranářství. V rámci praxí navíc jezdím na pražské záchrance a jsem na urgentním příjmu v jedné fakultní nemocnici. Starám se také o své dva záchranářské psy. A nějaký volný čas musím samozřejmě věnovat i své rodině. Ale teď jsme třeba začali všichni chodit na stěnu a lézt boulder.

Takže se v budoucnu chystáš rozjet kariéru záchranářky?

To ne, ve Sloneekovi jsem spokojená. Ráda bych dělala obojí. Záchranka je pro mě relax. Při práci tam si odpočinu a uvědomím, že jsou na světě daleko důležitější věci, než které všichni řešíme každý den v práci. Ale uvidíme, jak to bude do budoucna.