Doplňující znalostní základna pro AI
Správa uživatelů
Holdingová struktura
Pokud nechcete vést všechny vaše dceřinné společnosti a uživatele pod jedním účtem, ale preferujete je rozdělit do více účtů, mezi nimiž by se mohli administrátoři volně přepínat a na vše dohlížet, Sloneek je na takovou možnost připraven. Je však nutné v tomto případě kontaktovat podporu, která vám s rozdělením vašich firem a uživatelů do jednotlivých účtů pomůže.
Nastavení pracovní smlouvy zaměstnanci či uživateli
Nastavením pracovní smlouvy se ve Sloneekovi v podstatě myslí nastavení pracovní doby (pokud pomineme samotný akt nahrání smlouvy jako dokumentu). Pracovní dobu nastavíte v sekci Nastavení / Pracovní doba a uživateli přiřadíte v jeho kartě pod záložkou Pracovní podmínky a mzda. Pracovní doba může být např. Plný úvazek, Poloviční úvazek, IČO či DPP.
Upozornění na konec zkušební doby
Sloneek neupozorňuje automaticky na konec zkušební doby, jelikož zkušební doba není de facto ze zákona povinná a rovněž se její délka může lišit. Pokud si ale na konec zkušební doby vytvoříte vlastní pole typu Připomínka a doplníte v kartě u uživatele datum do tohoto pole, systém vám 7 dní před tímto datem pošle upozornění.
Důvody ukončení smluvního vztahu (pracovního poměru)
Důvody ukončení pracovního poměru zadáte tak, že nejdříve v kartě uživatele jako fázi životního cyklu uživatele vyberete Offboarding. Kliknete na tlačítko pro uložení změn a zobrazí se vám dialogové okno pro vybrání důvodu ukončení smluvního vztahu.
Absence
Kdo mi schválil nebo zamítl dovolenou?
Informaci o tom, kdo vám schválil nebo zamítl dovolenou můžete najít ve svém osobním audit logu. Ten se nachází v sekci Můj profil / Audit log.
Aktivity
Cestovní příkazy
Přímo ve Sloneekovi v tuto chvíli nelze zpracovávat cestovní příkazy. Je nutné si z aplikace stáhnout potřebné podklady a samotné zpracování provést externě.
Příchody a odchody
Kalendáře
Týmová struktura
Přiblížení nebo oddálení týmového stromu
Týmový strom v současné době nelze oddálit nebo přiblížit. Můžete však použít klávesové zkratky pro přiblížení a oddálení internetového prohlížeče.
Engagement a plocha
Proč nevidím na ploše své narozeniny?
Není to tak, že by na vaše narozeniny systém zapomněl, jen se na hlavní ploše zobrazují narozeniny pouze ostatních uživatelů. 🙂
Dokumenty
Proč se nezobrazují v kartě uživatele i smlouvy?
Ve složce uživatele se zobrazují pouze dokumenty typu Soukromé. Pokud se potřebujete podívat na smlouvy, přejděte do sekce Společnost / Dokumenty a vyfiltrujte si smlouvy zde.
Přejmenování dokumentu
Pokud potřebujete zpětně přejmenovat dokument, máte tuto možnost po rozkliknutí detailu konkrétního dokumentu z přehledu všech dokumentů. Následně jen přepište název dokumentu.
Pomůcky
ATS
Onboarding
Hodnocení
Schránka důvěry
Reporty
Refresh reportu
Pokud máte již vytvořený report, ale v zadaném intervalu jste vy nebo někdo z kolegů ještě upravoval nějaká data (např. zpětné zadání absence nebo docházky), nemusíte report generovat znovu. Stačí, když u konkrétního reportu kliknete na ikonku pro refresh reportu.
Kde najdu souhrnný počet vykázaných hodin za měsíc?
Souhrnný počet vykázaných hodin za měsíc najdete v sekci Reporty a Exporty v závislosti na tom, zda vás zajímá počet vykázaných hodin na aktivitách (Souhrn aktivit) nebo dle příchodů a odchodů (Souhrn odpracované doby podle příchodů a odchodů).
Integrace
Token pro zápis docházky
Token pro zápis docházky slouží pro přenos událostí docházky z externích služeb do Sloneeka přes tzv. API. Token tak můžete využít např. v situaci, kdy chcete, aby se po příchodu do práce a připojení na firemní Wifi odeslala docházka zaměstnance do Sloneeka. Naše API dokumentace je dostupná na tomto odkazu: https://documenter.getpostman.com/view/5503821/UVXbvLNY.
Jak pracovat s API?
Pokud potřebujete propojit dva systémy, tedy Sloneeka s některým dalším softwarem, využijte k tomu naši otevřenou API dokumentaci. Tu najdete na tomto odkaze: https://documenter.getpostman.com/view/5503821/UVXbvLNY. Je pak už jen na vašem technickém týmu, aby oba systémy pomocí end-pointů integroval.
Fakturace a licence
Mobilní appka
Pomůcky v mobilní aplikaci
V současné chvíli není modul Pomůcky dostupný přímo z mobilní aplikace. Pracujeme však usilovně na tom, abychom tam přebírání pomůcek brzy umožnili.
Jiné
Školicí materiály
Pokud potřebujete nějaké školicí materiály pro vaše zaměstnance nebo manažery, najdete je v našem Centru nápovědy v sekci První kroky.
Aplikace z pohledu jiného uživatele
Podívat se na aplikaci očima běžného uživatele nebo manažera není v základu možné. Pokud by to pro vás však bylo opravdu důležité, je možné se domluvit s naší podporou, která vám aplikaci z pohledu jiné uživatelské role ukáže v testovacím účtu. Druhou možností je vytvořit si fiktivního uživatele s požadovanou rolí a přihlásit se přes něj.
Osobní překážky
Jde o situace, kdy zaměstnanec nemůže plnit závazky ve výkonu práce, protože nastanou určité skutečnosti, které činí toto plnění nemožným nebo je značně ztěžují.
Product board
Pokud chcete navrhnout vlastní nápady na nové funkce nebo jen hlasovat pro ty stávající, můžete tak učinit v sekci Funkcionality, kterou najdete pod svým avatarem v pravém horním rohu aplikace.


